Head Emmys kasutajad,
Kolm aastat on Emmy teekonda juba seljataga. Selle aja jooksul on peaaegu 200 000 toodet vahetanud omanikku ning seeläbi on Emmys kasutajad ühiselt aidanud vähendada üle 130 tonni süsinikdioksiidi heitmeid ja säästa 260 miljonit liitrit vett (allikas: Suomen Ympäristökeskus). Heategevuseks on annetatud üle 30 000 bränditoote. Need tulemused teevad sõnatuks ja nende üle võib tõesti uhkust tunda.
Eelkõige kuulub tänu teile, kallid Emmy fännid!
Aitäh ka selle rohke ja spontaanselt positiivse tagasiside eest, mida teilt pidevalt saame. Püüame alati anda endast parima ja on tore aeg-ajalt kuulda, et kuskil on õnnestutud.
Tagasisides tuuakse eriti esile teenuse lihtsust, toodete head seisukorda, seisukorra hindamise usaldusväärsust, tagastusõigust ning väga kiiret, asjatundlikku ja sõbralikku klienditeenindust.
See kõik kajastub ka toodete müügis, mis on aastatagusega võrreldes peaaegu neljakordistunud. Ja populaarsus näib kasvavat kuust kuusse.
Muidugi oleks teha ja parandada palju rohkem, kui meie üle 20-liikmeline tiim praegu jõuab. Osa sellest puudutab rõivaste töötlemisprotsessi ning osa teenuse ja kasutajakogemuse täiustamist.
Enamik väljakutsetest on siiski olnud positiivsed. Näiteks Stockmanni koostöö käivitamine peaaegu aasta tagasi, mil sisse tuleva kauba hulk viiekordistus ühe kuu jooksul ja jätkas sellest edasi kasvamist. Nii suureks muutuseks ei osanud me muidugi ette valmistuda ning seetõttu venisid töötlemisajad ebamõistlikult pikaks. Teisalt saan nüüd rõõmuga tänada maailma parimat Emmy tiimi, kes on visaduse ja arendustööga suutnud töötlemisaja taas suruda alla kahe nädala.
3. sünnipäeva eel toimub palju muudki arengut. Kõige nähtavam on Emmy uus logo ja visuaalne ilme, mida hakkame sellest hetkest alates järk-järgult erinevates kohtades rakendama, sealhulgas umbes 30 Emmys müügikastis üle kogu Soome.
Nagu olen juba varem maininud, on Emmy eesmärk kasvada Euroopa juhtivaks tegijaks. Astume sellel aastal esimesed sammud rahvusvahelistumisel. See tähendab konkreetsemalt rahvusvahelise, ingliskeelse poe avamist kevade jooksul. Kui sihtturud laienevad, kasvab ka toodete müük veelgi. Seejärel hakkame avama müügiteenust kohapeal riikide kaupa. Nii kasvab ka Emmy valik veelgi.
Tulemas on ka huvitavaid uusi partnereid, kampaaniaid ja võib-olla isegi lisateenuseid, seega tasub silma peal hoida.
Juha Mattsson
Tegevjuht
Emmy
---
Tutvu valikuga
Naised
Uudistooted
Riided
Kingad
Kotid ja aksessuaarid
Pidulikud riided
Rasedariided
Tüdrukud
Uudistooted
Riided
Aksessuaarid
Kingad
Pidulikud riided
Mehed
Uudistooted
Riided
Aksessuaarid
Kingad
Pidulikud riided
Poisid
Uudistooted
Riided
Aksessuaarid
Kingad
Pidulikud riided
Loe lähemalt blogist:
Pidulik riietus – Miks valida second hand?
Marimekko mustrid – milline on sinu lemmik?
