SUURIM VALIK SECOND HAND BRÄNDIRÕIVAID

Emmy-frontpage-screen-2160x1440

Võimas aasta 2018 – Emmys tehtud edusammud lühidalt

Aasta 2018 oli Emmyle oluliste arenguhüpete aeg.

Jaanuaris 2015 sorteerisid Hanna Autio ja Markus Rautopuro lastiriideid Espoo elutoas. Veel mõni hetk tagasi olid enamik neist seisnud kasutult sugulaste ja tuttavate riidekappides ning hoiukastides. Nüüd olid kasutatud, kuid heas seisukorras riided ja aksessuaarid osa värskelt avatud second hand -veebipoe valikust ning peagi olid paljud neist kaunilt pakituna teel uutesse kodudesse.

Sellest Emmys esimestest hetkedest on nüüd möödas neli aastat. Emmys töötajate arv on kasvanud kahest enam kui kolmekümneni, tellimusi saadetakse välja üle saja päevas ning enam kui 80 000 toote ladu ei mahu enam elutuppa.

Eriti just möödunud aasta 2018 oli Emmyle oluliste arenguhüpete aeg. Lubage siis, et natuke uhkustame?

Kolm korda rohkem tooteid

Emmy veebipoe valik kasvas 2018. aastal tohutult. Viimase aasta jooksul oleme pööranud erilist tähelepanu toodete käitlemisprotsessile ning alates eelmise sügisest jõuavad müüki saabuvad tooted rekordkiirusel veebipoodi. 2018. aasta jooksul kasvas meie valik 50 000 müüdavalt tootelt lausa üle 85 000 toote. Üle 150 000 toote leidis uue kodu Emmy kaudu, mis on peaaegu kolm korda rohkem kui 2017. aastal.

Nutikas ja inspireeriv veebipood

Emmy veebipoe kasutuskogemust ja sujuvust parandati 2018. aastal. Veebipoe kasutuskogemust ja sujuvust parandasime muu hulgas kujunduse uuendustega, toote- ja materjaliteabe täpsustamisega ning müüjainfo parandamisega. Võib-olla oodatuim uuendus oli täiustatud filtritööriista lansseerimine, mille abil leiad nüüd oma lemmikbrändid, sobivad suurused ja värvivalikud veelgi lihtsamalt.

Eriti uhked oleme ka Emmy brändi visuaalse uuenduse üle, mis viidi ellu 2018. aasta varakevadel. Siis said uue ilme muu hulgas Emmy südalogo ja brändi tunnusvärvid.

Sügisel võtsime kasutusele Posti Helposti-koodi, mille abil saab tooteid saata nüüd igast Posti pakiautomaadist. Ka ostjad said uusi võimalusi, kui Mash-arve ja MobilePay lisati makseviiside hulka.

Kogu Euroopas

Septembris 2018 avasime Eesti veebipoe ning ingliskeelse rahvusvahelise poe. Uute lehtede abil saab nüüd oste teha üle kogu Euroopa. Esimesed tellimused toimetasime EL-i juba eelmise aasta aprillis.

Novembris saime Eestis partneriteks Kaubamaja kaubamajad ja Selveri toidukaupluste keti. Müügikastide arv ongi 2018. aasta jooksul kahekordistunud ning neid on kokku juba 54: 40 kasti Soomes ja 14 Eestis.

Koostööpartnerite arv kasvas ka kodumaal, kui sõlmisime partnerluse Soome ülipopulaarsete lasteriidebrändide, Reima ja Vimma, esindajatega.

Naeratus näol ja hea hooga

Arenedes on meid emmylasi nüüd kaks korda rohkem kui aasta alguses. Positiivne tegutsemisvaim ja suurepärane meeskonnatunne on oluline osa emmylaslusest – ning võtmerollis ka ettevõtte kasvus ja arengus.

Praegu annab Emmy tööd juba enam kui 30 professionaalile, alates kogenud tegijatest kuni vaheaastat pidavate tudengiteni. Emmy jaoks on au pakkuda tööd oma kodulinna noortele.

Ja tänulikud kogu toetuse eest

Kuigi 2018. aasta oli endiselt kahjumlik, nagu kasvufirmade algusaastad sageli on, on Emmy tegevus pidevalt lähemal kasumlikkusele. Oleme arendanud oma tegevust ja tõhusust mitmel moel. Suur tänu kuulub Emmy algusaegade investoritele, kes on uskunud ettevõtte edusse ja hoolitsenud tegevuse jätkumise eest. Küpsisetervitused Emmy kliendilt. Emmy edu kõige olulisem võti olete siiski teie, armsad Emmy kliendid, ehk kõik ostjad ja müüjad. Aasta jooksul on Emmyga liitunud taas palju uusi kasutajaid ning me ei võiks olla õnnelikumad selle üle, et üha rohkem inimesi leiab tee second hand toodete ja ringmajanduse juurde! Oleme väga tänulikud rohke tagasiside eest, mida saame oma klientidelt, ja loodame seda ka edaspidi rohkelt saada. Püüame oma tegevust parimal moel soovitud suunas arendada ja arvestada teie soovidega.

“Nii tore, et saab veebis šopata keskkonnasõbralikult, veelgi enam – kvaliteetseid bränditooteid mõistliku hinnaga! Tellin kindlasti uuesti ja soovitan ka sõpradele.”

"Tellitud kott vastab 100% kirjeldusele ja seisukorra hinnangule. Teenindus on olnud suurepärane ja tahan tänada suurepärase klienditeeninduse ning väga kiire tarne eest."

Eelmine Järgmine