Suurim valik second hand -brändirõivaid
Emmy müügikastid pole ajutiselt saadaval. Saada oma müügipartii Emmyle Omniva kaudu, aitäh!

Juhised tagastamiseks

Emmyst tellitud tooteid saate tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Tagastamisõigus kehtib nii Emmyst ostetud kasutatud kui ka uutele toodetele (nt outlet-tooted). Tagastuse saatmiskulu on 6,90 €/tagastus. Kuna Emmys kõik müügil olevad tooted on enamasti üksikud, siis ei ole võimalik toodet vahetada näiteks teise suuruse või värvi vastu. Küll aga saad toote tagastada ja valida hüvituse Emmy kinkekaardile ning kasutada kinkekaarti tagastatud toote asemel mõne muu toote ostmiseks. Sellisel juhul me ei vähenda hüvitatavast summast tagastuse saatmiskulu (6,90 €). Kinkekaart on kehtiv 12 kuud.

Tagastamine on lihtne – lugege siiski esmalt need juhised hoolikalt läbi. Alustuseks täida tagastusvorm ja toimeta tagastus meile vastavalt juhistele.

NB! Kohale toimetatud tellimusele järele mitte minemine ilma tagastusvormi täitmata ei ole tagastus. Tellimus, millel ei ole järgi käidud ja tagastatakse meile, võtame käsitlus- ja kohaletoimetamise kulu 19 €/tellimus.

Tagastus

Hüvitus tellimuse algsele makseviisile, hüvitussummast arvestatakse maha tagastuskulu 6,90€.

  1. Täitke vahetus- ja tagastusvorm.
  2. Pakkige toode ja tagastage see vastavalt juhistele.
  3. Tagastatava toote müügihind hüvitatakse tagastusvormil märgitud makseviisile. Tagastamise kogusummast arvestatakse maha tagastamise saatekulu 6,90€.

Tähelepanu! Kui tellimuse kohaletoimetamine oli tasuta, kuid pärast tagasust jääb tellimuse kogusumma alla tasuta kohaletoimetamise kulu piiri, siis arvestame tagastatavast summast maha ka tellimuse kohaletoimetamise kulud (6,90€).

Reklamatsioon

Kui teie tellitud toode on defektiga, ei vasta märgitud suurusele või muule tooteinfole, saate toote meile tasuta tagastada. Tagastame summa tellimusel kasutatud maksevahendile. Täitke tagastusvorm ja toimetage pretensioonitoode meile vastavalt tagastusjuhistele 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Vajadusel pöörduge reklamatsiooniga meie klienditeeninduse poole: info@emmy.fi

Tagastusvorm

Palun kõigepealt täida meie elektrooniline tagastusvorm (avaneb uues aknas). Siin saad loetleda kõik tooted, mida soovid tagastada. Peale vormi täitmist saadame Sulle koopia saadetud infost Sinu e-maili aadressile.

Juhul kui soovid tagastada tooteid mitmest tellimusest ühe saadetisena, siis palun täida see tagastusavaldus iga tellimuse kohta eraldi.

Pane tähele, et kohale toimetatud tellimusel järel käimata jätmine ilma tagastusvormi täimata ei ole tagastus. Järgi käimata tellimustest võtame käsitlus- ja saatmistasu 19€/ tellimuse kohta.

Pakkimisjuhis

Kui oled tagastusavalduse täitnud ja saanud oma e-mailile koopia saadetud infost, siis võid pakkida tagastatavad tooted. Palun paki tooted ettevaatlikult, et säiliks nende müügikõlblik seisukord ja saaksime nad uuesti müüki panna. Võid kasutada ka Emmy enda pakendit kui see on terve.

Palun veendu, et pakendil ei ole muid pakisedeleid või triipkoode.

Lisa paki sisse ja peale järgmine info:

  • Paki sisse üks järgnevaist: Arve alumine osa koos tellimuse infoga, koopia tellimuse kinnitusest või vabas vormis paberile kirjutatud Sinu nimi, aadress ja tellimuse number. Kui saadad tagasi tooteid mitmest tellimusest korraga, siis palun lisa kõikide tellimuste numbrid.
  • Paki peale kirjuta: "Tagastus – (Sinu tellimuse number) – Emmy Clothing Company, Finland"

Tagastuse postitamine

Omniva pakiautomaadi kaudu Palun paki tagastatav ese vastavalt ülaltoodud pakkimisjuhistele.

Seejärel palun täida Omniva saateleht (avaneb uues aknas). Omniva saadab Sulle SMS-iga pakikoodi, mille abil saad viia oma paki ükskõik millisesse pakiautomaati. Lisaks saadab Omniva ka e-maili, mille manuses on aadresskaart, mille saad võimalusel välja printida, pakile kleepida ja pakiautomaadi ees triipkoodilugejaga mugavalt pakiautomaadi ukse avada.

Uute pakiautomaatide puhul:

  1. Vali "Saadan paki"
  2. "Vormistasin paki iseteeninduses"
  3. Sisesta pakikood ning aseta pakk kappi

NB! Kui aadresskaart ei ole välja printinud ja pakile kleebitud, siis tuleb pakile lisada saaja andmed ja pakikood. Aadresskaardi kleebist automaat ei anna.

Vanade automaatide puhul:

  1. Vali "Äriklient, saada eelvormistatud pakk"
  2. Sisesta oma paki kood
  3. Kleebi aadresskaart pakile ning aseta pakk kappi

Info uute ja vanade pakiautomaatide kohta on leitav siit: https://www.omniva.ee/era/kaart/asukohad

Kas vajad abi?

Kui vajad abi või Sul on küsimusi, siis palun kirjuta meile info@emmystore.ee.