Suurim valik second hand -brändirõivaid
Emmy müügikastid pole ajutiselt saadaval. Saada oma müügipartii Emmyle Omniva kaudu, aitäh!

Korduma kippuvad küsimused

Mis on müüdav toode? Mida ja milliseid tooteid saan müüa? Kui palju ma saan Emmy kaudu müües teenida? Milline on parim viis toodete pakkimiseks? Kuidas ma saan jälgida oma toodete müüki?

Millist teavet toodete kohta on saadaval? Kuidas määratakse toote seisukord? Millised makseviisid on veebipoes saadaval? Kas ma saan tooteid tagastada?

Siit leiate vastused neile ja paljudele teistele levinud küsimustele.

Müümine

Mida müüa?
Kui suur osa Emmysse müüki saadetud toodetest ostetakse ära ja milline on Emmy müüjate müügitulu?

Müügitulu erineb müüjate lõikes üsna tugevalt, müügitulu mõjutavad asjaolud nagu toote bränd, seisukord, kvaliteet ja loomulikult ka müüki antud kogused. Mõned müüjad teenivad kuus mitusada, teised paarkümmend eurot.

Keskmiselt 70% Emmysse müüki antud kaubast vahetab e-poe kaudu omanikku.

Kõige edukamad on tooted, mis on:

  • Populaarse brändinimega (loe Emmy brändide loetelu siit >>)
  • Heas seisukorras
  • Ajakohased (talveriided alates hilissügisest, kevad-/sügisriided kevade hakul jne.)
Minu riidekapis on erinevate brändide rõivaid. Kuidas teha kindlaks, kas tegemist on firmatoodetega või kas minu riideid saab Emmys müüa?

Kasutame rusikareeglit, mille kohaselt võtame vastu selliseid tooteid, mille ostmine on tõenäoline. Kas Sa ise sellist eset ostaksid? Oleme koostanud loetelu Emmys müüdavatest brändidest. Loomulikult ei hõlma see kõiki maailmas eksisteerivaid rõivabrände, vaid sisaldab nimesid, mida oleme müünud kõige rohkem.

Lisame uusi brände sedamööda, kuidas me neid müüki võtame. Oleme koostanud ka loetelu müüki mitte võetavatest brändidest, mille leiad müüdavate brändide loetelu juurest. Selliste brändide rõivaid me kahjuks müüki ei võta, sest kogemus näitab, et nende järgi puudub piisav nõudlus või on selliste brändide edasimüügiväärtus liiga madal.

Mõlemad loetelud põhinevad turu nõudlusel ja toimunud müügitehingutel, sellepärast värskendame jooksvalt mõlemaid nimekirju. Enne kui plaanid saata meile uue riidepartii müüki, tasub nimetatud loeteludega kindlasti tutvuda. Kui otsitav nimi loetelust puudub, võid alati pöörduda meie klienditeenindusse. Aitame hea meelega!

Toetume tooteid müüki võttes alati antud hetkel kehtivale brändide loetelule. Sellepärast võib mõnikord juhtuda, et mõni Sinu poolt müüki saadetud bränd on vahepeal liikunud müüki mitte võetavate brändide loetelusse. Sellisel juhul palun võta ühendust meie klienditeenindusega.

Kuidas teha kindlaks, kas toote seisukord on hea või rahuldav? Minu meelest on ese sama hea kui uus.

Sa ei pea oskama toodete seisukorda määrata, teeme seda Sinu eest. Toodete käitlemise eest vastutavad professionaalid, kes hindavad objektiivselt Sinu toodet, toetudes varasemale kogemusele tuhandete toodetega. Juhul, kui Sul on toote kohta täpsemat tehnilist või muud asjakohast infot, mis mõjutab selle edasimüügiväärtust, tasub vastav info lisada saatelehele.

Toote seisukord määratakse rahuldavaks, kui tootel esineb mõni defekt. Sellisel juhul lisame toote infosse põhjuse, miks oleme antud toote seisukorra hinnanud rahuldav. Ka rahuldavas seisukorras esemete seast leiab tõelisi pärle!

Kuidas määratakse toote hind?

Toodetele määratakse hind, mis meie hinnangul vastab sellisele turuhinnale, millega toode ära ostetakse. Toote hinna määramisel võtame arvesse brändi, seisukorda ja toodet ise (vanus, tegumood, jne). Samuti arvestame ka seda, kui edukalt sarnaseid tooteid ja brände on meie e-poes varasemalt ostetud. Eksklusiivsemate toodete puhul kontrollime lisaks ka kas samu või sarnaseid tooteid on kusagil järelturul müügis ja võrdleme hindu nendega.

Kuidas oma tooteid müüki anda?
Mida pean oma kauba müüki andmiseks eelnevalt tegema? Kas pean rõivad pesema ja triikima?

Müüki saabuvad rõivad peavad olema terved, puhtad ja plekkideta. Rõivaste kasutusjärgne pesu on seega vajalik. Triikimine ei ole tingimata vajalik, aga loomulikult aitab toote üldine hea väljanägemine seda paremini müüa, sest sellised tooted näevad fotodel paremad välja. Meie tooteid enne müüki panemist ei triigi, mistõttu võivad toodete fotodele jääda pakkimisest tekkinud kortse.

Rõivaste küljes peab olema loetav tootemärk või brändi silt. Lasterõivastele õmmeldud või kirjutatud nimi müüki võtmist ei takista.

Kuidas saan tooted müüki anda?

Toodete müüki andmiseks on kaks võimalust.

  • Emmy roosat värvi kogumiskastid asuvad mitmetes kaubanduskeskustes ja poodides üle Eesti, kogumiskastide asukohtade loetelu näed siit. Kogumiskasti toodud rõivapartiide suhtes rakendub transporditasu 6,90€ kogu partii kohta ehk siis võid tuua sama raha eest kogumiskasti korraga mitu kotti.
  • Müüdava kauba saab meile saata ka pakiautomaadist. Täida emmystore.ee lehel Omniva saateleht ja saad SMS-iga koodi, mille abil saad viia oma paki ükskõik millisesse pakiautomaati. Paki riided ja Emmy saateleht kotti või kasti ja vii lähimasse Omniva pakiautomaati. Postipaki või -koti suurim lubatud suurus on 38 cm x 64 cm x 39 cm ja maksimaalne kaal 30 kg. Pakiautomaadiga saadetud rõivapartiide puhul rakendub transporditasu 6,90€ paki kohta.
Kui kaua võtab aega, enne kui minu riided e-poodi müüki jõuavad?

Tühjendame Emmy kogumiskaste kord kahe nädala tagant. Viime kogumiskastide sisu Emmy tegevuskohta Lohjal, kus rõivad kontrollitakse, hinnatakse, pildistatakse ja neile lisatakse e-poe kirjelduse jaoks vajalik info. Emmysse saabub nädalas tuhandeid esemeid. Kõik esemed vaadatakse läbi käsitsi ja tähelepanelikult, sellepärast kulub toodete läbivaatamiseks kuigivõrd aega.

Tavaliselt jõuavad tooted e-poodi 3-4 nädalaga alates saatmisest. Kampaaniate ajal saabub tooteid tavapärasest rohkem, mistõttu ka nende käitlusaeg võib venida mõneks ajaks 4-5 nädalani. Saad teate oma e-posti, kui tooted on saabunud meile.

Müüdavate toodete avaldamine
Kuidas ma tean, millal minu toode müüki pannakse?

Iga kord, kui teie tooted müüki lisatakse, saate saatelehele märgitud e-postile teate. Kõik teie müüdavad tooted leiate ka enda Emmy kontolt, kus saate kergelt jälgida toodete müüki.

Vastavalt saadud teatele on minu tooted müüki lisatud, kuid mõned puuduvad. Kus on ülejäänud?

Mõnikord võib juhtuda, et kõiki ühe müügipartii tooteid ei ole jõutud korraga töödelda, vaid need lisatakse müüki osade kaupa. Iga müüki lisatud toote kohta saate eraldi teate oma e-posti. Mõnikord võib selle põhjuseks olla käsitleja poolt leitud defekt tootes, mille tõttu toodet ei saa müüki lisada. Nende toodete kohta lisateabe saamiseks pöörduge meie klienditeeninduse poole.

Müügitulu
Kuidas saan kätte oma müügitulu?

Rõivaid meile saates vali, kas soovid saada müügitulu:

  • Rahana pangakontole
  • Emmy Kinkekaardina:
    • Sulle 20% rohkem müügitulu
  • Võid annetada müügitulu ka heategevuseks

Maksame müügitulu kord kuus kalendrikuu viimasel päeval. Maksame välja sellele eelnenud kuul toimunud müügist laekunud tulu. Väljamakse viivituse tingib nii ostjatele rakenduv toodete 14-päevane tagastusõigus kui ka pakkide liikumiseks kulunud aeg.

Maksame müügitulu alles seejärel, kui tehing on kinnitatud ning klient ei ole toodet tagastanud. Juhul, kui toode tagastatakse, paneme selle uuesti müüki. Täiendav info: emmystore.ee/muujale

Kas ma võin oma müügitulu annetada heategevuseks?

Loomulikult! Tänase seisuga saad annetada oma müügitulu SOS Lastekülale. Märgi oma vastav soov müügi saatelehele või saada meile e-postiga aadressile info@emmystore.ee ja me vahendame Sinu müügitulu müügiaja lõppedes soovitud organisatsioonile. Saadame annetatud summat puudutava info Sulle ka e-postiga. Protsessi lihtsuse huvides loodame, et soovid annetada kogu müügitulu.

Müügis olevad tooted
Kuidas saan jälgida oma toodete müüki?

Saad jälgida oma toodete müüki kergelt ja reaalajas oma müüjakontolt.

Miks ei läinud üks minu saadetud toode müüki?

Kontrollime hoolikalt toodete seisukorda ning praagime müüki minevate toodete seast välja sellised, mille seisukord või bränd võimalda neid Emmys müüa (loe rõivaste ja pikkimise juhised). (loe nõuded rõivaste seisukorrale).

Auk riietes tingib alati väljapraakimise, nagu ka rohked plekid, määrdumine, topilisus või näiteks tumedaks muutunud või määrdunud kaelus või kaenlaalused. Praegu ei kajastu müüki mitte jõudnud esemed müüjakontol, küll aga lisame kõik sellised tooted riidepartii infosse, seetõttu võid info saamiseks alati klienditeenindusse pöörduda.

Viime halvas seisukorras ja katkised tooted tekstiilijäätmete käitluspunkti Tekstiilirinki. Müüki mitte võetavate brändide rõivad annetame heategevuseks organisatsioonidele Karjalan Apu Ry ja Hope Yhdessä ja Yhteisesti Ry.

Miks minu toodet ei osteta, kuigi see on minu meelest väga ilus ja heas seisukorras?

Selleks, et toode läheks kaubaks, on vaja ostjat. Õige ostja võib leida hetkega, aga selleks võib kuluda ka kauem aega. Püüame esitleda oma reklaamikampaaniates võimalikult palju tooteid ning lihtsustada toodete leidmist e-poe mitmekülgsete filtreerimis- ja sorteerimisvõimalustega.

Ka Sina saad oma tooteid reklaamida, jagades linki näiteks oma Facebooki kontol ja gruppides. Jagamiseks sobiva lingi leiad oma konto müüjalehelt (logi sisse ja klikka seejärel oma müüjalehele).

Mis saab, kui minu rõivad jäävad müümata?

Toodete müügiaeg on 6 kuud ja suurem osa müüki saadetud toodetest leiab endale selle ajaga uue kodu. Müümata jäänud tooted saab annetada heategevuseks. Annetame terveid ja puhtaid rõivaid heategevuseks organisatsioonidele Karjalan Apu Ry, Hope Yhdessä, Yhteisesti Ry ja ja MTÜ Do Good ning teistele kohalikele abivajajatele.

Soovi korral saad müümata jäänud tooted endale tagasi tellida peale müügiperioodi lõppu. Kui müügiperiood on lõppenud, saate e-posti teel teate. Teil on pärast teadet kaks nädalat aega oma müüja lehel valik teha. Iga tagastatava toote puhul on näha viimane tagastuskuupäev. Tagastamise käsitluskulu 12,90 € ja saatmiskulu 6.90€ tasutakse toodete tagasi tellimisel. Tooted saadetakse teile orienteeruvalt 2-5 tööpäeva jooksul.

Milleks Emmy?
Miks müüa Emmy kaudu, kui võin oma riideid ka ise müüa?

Neile, kes ei soovi müümisega vaeva näha, pakub Emmy sobiva lahenduse. Toodete pildistamine, müümine ja postitamine on suur töö, eriti juhul, kui soovid korraga vabaneda suurest hulgast kasutuna seisvatest rõivastest, kingadest ja käekottidest.

Samuti eelistavad paljud kliendid tehingu turvalisuse ja lihtsuse tõttu osta meelsamini ettevõttelt kui eraisikult, sest oleme kõik tooted üle kontrollinud, lisaks võimalus osta tooteid mitmelt müüjalt korraga. Meie kaudu müües on Su toodetel võimalus jõuda suurema hulga potentsiaalsete ostjateni ning leida ostja lühema ajaga kui iseseisvalt müües.

Emmyga säästad aega millegi toredama jaoks ja lased meil hoolitseda müügi kõikide aspektide eest. Ühtlasi võid olla kindel, et müüd oma rõivad õiglase hinnaga.

Ostmine

Tootevalik, tooteteave ja seisundi hinnang
Mida teha, kui olen müüdavast tootest huvitatud, aga pole veel kindel, kas see mulle sobib või kas ma seda vajan. Kas ma saan tooteid broneerida?

Emmysse saabub igal nädalal müügile tuhandeid uusi tooteid, mistõttu meie kaubavalik muutub iga päev. Kui välja arvata outlet-partiid ja veel mõned erandid, siis müüme ainueksemplare, st vaid üliharva juhtub, et toode on samas suuruses saadaval rohkem kui ühes eksemplaris. Kõige nõutumad brändid ostetakse kiiresti kohe pärast avaldamist. Sellepärast tasub alati haarata võimalusest, kui vajalik toode Sulle meeldib.

Paki kättesaamisest alates kehtib Sulle 14-päevane tagastusõigus, seega saad toodet kodus rahulikult proovida. Toode tuleb tagastada müügikõlbulikuna, st samas seisukorras kui müügi hetkel. Tagastatavast summast arvestame maha tagastamise saatekulu 6,90 € tellimuse kohta.

Toodete suure hulga tõttu ei ole meil võimalik kajastada tootekirjelduses kõiki toote omadusi ja mõõtusid, sellepärast selgub näiteks kingade puhul lõplik sobivus alles jalga proovides. Juhul, kui mõni Sinu jaoks oluline osa tooteinfost (v.a mõõdud) puudub, palun pöördu abi saamiseks klienditeenindusse - aitame Sind hea meelega.

Toodete broneerimine poes ei ole praegu kahjuks võimalik.

Mis teavet tootest on saadaval?

Märgime toodete kohta võimalikult palju teavet, et seda oleks lihtsam osta, nt. mõõtmed, materjalid, kanga kvaliteet ja muster. Mõnikord pole teavet tootes endas ja sel juhul ei saa me üksikasjalikumalt näiteks materjali kirjeldust lisada. Mõõtmed on võetud rõivastel, kui need on asetatud lauale ja arvesse ei võeta näiteks materjali venimist. Seetõttu tasub mõõtmeid võrrelda eelkõige oma praeguste riietega, mis on sama tüüpi ja sama materjaliga.

Kuivõrd usaldusväärne on seisukorra hinnang?

Toodete seisukorra määrab objektiivsetel alustel kogenud silmaga ja vastava koolituse läbinud Emmy töötaja. Kontrollime hoolikalt kõiki tooteid ja püüdleme selle poole, et tootekirjeldusse lisatakse kõik toote seisukorda mõjutavad tegurid. Ka rahuldavaks klassifitseeritud tooted on enamasti täiesti heas korras!

Toodete seisukorrad liigitame järgmiselt:

  • Uus: Toode on uus, selle küljes on toote- ja hinnasildid
  • Nagu uus: Toode on sama hea kui uus, aga sellelt on eemaldatud toote- ja hinnasildid. Kasutamise jälgi ei esine. Tootele võib olla kirjutatud kandja nimi.
  • Hea: Toote seisukord on hea. Puuduvad plekid ning märkimisväärsed pesu- ja muud kulumise jäljed. Tootele võib olla kirjutatud kandja nimi.
  • Rahuldav: Tootel võib esineda pesemisest või kasutamisest tingitud jälgi või väikseid plekke. Toote seisukorda mõjutavad detailid on toodud tootekirjelduses täiendava info lahtris. Tootele võib olla kirjutatud kandja nimi.
Maksmine ja transport
Milliseid makseviise pood aktsepteerib?

Meie e-poes saab kasutada järgmisi makseviise:

  • Eesti pangalingid Maksekeskus ASi kaudu. Makse pangalingi kaudu järgmistes Eesti internetipankades: Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Coop. Internetipanga- ja kaardimakseid vahendab makseteenuse pakkuja Maksekeskus AS.
  • Krediitkaardimaksed Maksekeskus ASi kaudu. Krediitkaardimakseid vahendab makseteenuse pakkuja Maksekeskus AS. Maksekeskus AS aktsepteerib Visa ja Mastercard krediitkaarte.
  • Muud krediitkaardimaksed ja Apple Pay: Stripe. Muid krediitkaardimakseid vahendab makseteenuse pakkuja Stripe. Stripe aktsepteerib Visa, Mastercard, Diners Club, Discover ja American Express krediitkaarte. Stripe vahendab ka Apply Pay kaudu tehtud krediitkaardimakseid.
  • PayPal. PayPal on väline maksevahenduse teenus, mis toimib nagu krediitkaardimakse. Võimalik laadida raha oma PayPal kontole või volitada PayPali debiteerima oma PayPal’i kontoga seotud deebet- või krediitkaarti. PayPal makseid vahendab PayPal.
  • Emmy kinkekaart: Kinkekaarte saab osta Emmy veebipoest endale või kingituseks ning müüjana saate müügitulu võtta Emmy kinkekaartidena.
Kas on võimalik ostmisel kasutada korraga mitut sooduskoodi? Kas on võimalik kasutada korraga sooduskoodi ja kinkekaarti?

Ühe tellimuse kohta saab kasutada vaid üht sooduskoodi. Küll aga on võimalik kasutada koos kinkekaarti ja sooduskoodi - sellisel juhul palun sisesta kõigepealt kinkekaardi kood ja siis sooduskood.

Kui suur on kohaletoimetamise kulu ja kui pikk on tarneaeg?

Kasutame kauba kohaletoimetamiseks firmade Posti ja Itella teenust, vastavalt transpordifirma otsusele tuuakse kaup Sulle kulleriga kätte või viiakse lähimasse Itella pakiautomaati. Postipaki saatekulu on 6,90€, üle 99€ tellimused toimetame kohale tasuta.

Keskmine tarneaeg Eestisse on 3-5 tööpäeva, aga kampaaniate ja allahindluste alguse ajal võib tarneaeg venida veidi pikemaks.

Lisaks on võimalik lasta oma tellimus kulleril koju tuua – selle teenuse tasu on 12,90€.

Kas ma saan valida paki kättetoimetamise koha?

Võite valida omale sobiva pakiautomaadi. Kui valite lihtsalt Posti kohaletoimetuse, toimetatakse pakk aadressijärgselt lähimasse postkontorisse.

Tagastamine
Kuidas saan vahetada toote?

Kuna peaaegu kõik Emmys müüdavad tooted on ainueksemplarid, ei ole võimalik toodet näiteks teise suuruse või värvi vastu vahetada. Küll aga saad toote tagastada ja valida hüvituse makse Emmy kinkekaardile ning kasutada kinkekaarti mõne muu toote ostmiseks. Vahetus on tasuta. Täitke tagastusvorm ja tagastage vahetatav toode vastavalt tagastusjuhendile.

Kuidas toimub kauba tagastamine?

Sul on õigus tagastada oma tellimus täielikult või osaliselt 14 ööpäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Tagastusõigus kehtib ka kasutatud toodetele, aga toode peab olema tagastatud müügikõlbulikuna ehk siis samas seisukorras nagu müügi hetkel.

Juhised tagastamiseks.

Hüvitus tellimuse algsele makseviisile, hüvitussummast arvestatakse maha tagastuskulu 6,90 € .

Juhul, kui tagastad vaid osa tellimusest ja tellimuse summa jääb pärast tagastust väiksemaks kui 59€ või tellimuse hetkel kehtinud tasuta tarne piirsummast, peame Sinule tagastatavast summast kinni saatekulu (6,90€). Juhul, kui oled tasunud postikulu juba tellides, teistkordset postikulu Sinult kinni ei peeta.

Palun arvesta ka, et pakkide transport Soome võtab ca 1-2 nädalat. Alles peale paki saabumist Soome saame raha tagastada.

Tagastused käideldakse saabumise järgselt 1–5 tööpäeva jooksul. Krediitkaardi maksed tagastame vahetult käitluse järel.

Tähelepanu! Tagastamine on tasuta, kui tagastamisega kaasneb reklamatsioon ja tagastamine on tingitud toote või tarne puudusest, nt defektne või vale toode, viga suurusmärgistuses või seisukorra klassifikatsioonis.

Ei leidnud vastust küsimusele?
Võtke ühendust meie klienditeenindusega, aitame hea meelega!

- E-post: info@emmystore.ee - Telefon: +358 50 467 8628

Meie klienditeenindus on saadaval tööpäeviti kella 9-15.