Head jaanipidu! Kogu valik –20% koodiga MIDSUM22 kuni 26.06.
Klienditeenindus tähistab jaanipäeva ja on taas kohal esmaspäeval, 27. juunil. Veebipood on avatud 24/7.
Moerevolutsioon seisneb teadlikes valikutes
Moerevolutsioon seisneb teadlikes valikutes - Emmy

*Vastutustundlik moetarbimine algab sellest hetkest, kui me valime rõivad, mis meie ostukorvi jõuavad. *

  1. aprillil tähistatakse taas rahvusvahelist moerevolutsiooni päeva. Ülemailmse kampaania eesmärk on kutsuda rõivatööstust üles käituma vastutustundlikult, tagama tootmise läbipaistvus ja tegema valikuid jätkusuutliku tarbimise nimel.

Mida saaksime aga meie, moesõbrad, ette võtta? Rõivavabrikutes kehtiv tööohutus, miinimumpalk ja töötajate õigused ning tehaste keskkonnamõju näivad olevat asjad, mida saavad mõjutada ainult tehaseomanikud ja rõivatootjad.

Aga tegelikult algab ikkagi muutus meist, tarbijatest.

Vastutustundlikkus on valik Lihtsamalt öeldes, on kõik seotud valikutega. Kas Sina valid ostukorvi odavaima T-särgi, liigselt sellele mõtlemata, või uurid enne ostuotsuse tegemist, kas ja millised on olnud vastava brändi eetilised ja ökoloogilised valikud ja tegevused.

Kas oled nõus maksma rõiva eest kõrgemat hinda, sest see on valmistatud Baltikumis, või isegi Eestis, selle asemel, et maksta odavamat hinda Kaug-Ida odavama tööjõu eest? Või maksma rohkem selle eest, et tavalise puuvilla asemel on kasutatud ökoloogilisemat orgaanilist puuvilla või taaskasutatud materjale?

Muidugi nõuab vastutustundlike valikute tegemine infot, mistõttu on moerevolutsiooni päeva keskmes info jagamine ja ka info küsimine. "Who made my clothes?" on see küsimus, millega nõutakse rõivabrändidelt suuremat läbipaistvust, ning sõnum, et see info on meile kui tarbijatele oluline.

1080x1080-kuva4 480x480

Rõivabrändide tausta, väärtuste ja eetika väljaselgitamine nõuab pisut pingutust, kuid selle tasuks on puhtam südametunnistus. Lisaks, masstoodanguga kiirmoe asemel nö aeglase moe eelistamine, mis kätkeb endas väiksemaid mahtusid, aegumatut stiili ja vastutustundlikumaid väärtusi, on igati seda väärt.

Alusta valikut nende kaubamärkidega

Emmy tohutu valik on parim koht, kus alustada oma üleminekut vastutustundlikumate moevalikute poole. Sadade kaubamärkide seas on mitmeid kodumaiseid ja välismaiseid kaubamärke, kelle jaoks vastutustundlikkus on südameasi.