Koostasime Sulle nimekirja kasulikest soovitustest, kuidas oma tooted enne Emmyle saatmist üle vaadata. Väike pingutus tasub end ära, sest nii saad oma kasutatud brändirõivad müüdud parima võimaliku hinnaga.
Kui müüd oma kasutatud riideid Emmys, saad väikeste asjadega mõjutada nii toodete müügi kiirust kui ka sellelt laekuvat müügitulu. Müüme Emmys naiste, meeste ja laste brändirõivaid, -jalanõusid, -kotte ja -aksessuaare. Lisaks sellele kuuluvad meie valikusse rasedate riided, tarvikuid laste hoidmiseks ja hooldamiseks (nagu kandelinad ja -kotid, mähkmekotid, soojakotid jms) ja kvaliteetsed käsitööna valmistatud tooted.
Soovime edasi müüa vastupidavat ja kvaliteetset kaupa, mis valmistaksid rõõmu järgmistele kasutajatele. Sellepärast kontrollime hoolikalt kõiki müügiks saadetud tooteid ja hindame nende seisukorda. Toodete seisukord määratakse teatud kriteeriumite alusel ning see mõjutab toote müügihinda.
Sellepärast tegime Sinu abistamiseks kokkuvõtte soovitustest, kuidas suurendada oma asjade müüki ja saada oma toodetest võimalikult suurt müügitulu!
Puuduv nööp või katkine lukk on põhjused, miks toodet müüki ei lisata. Samas näiteks puuduv kapuuts või pingutusnöör pigem ei takista toote müükipanekut. Oluline on mõelda, kui palju puudus mõjutab toote kasutamist/kandmist. Tihti jäetakse müüki lisamata tooted, mis on liiga topilised, värv tuhmunud, ära kulunud või läbi kantud. NB! Ka topieemaldaja võib aidata, et aidata mõni kasutuna seisev toode muuta müügikõlblikuks. Kõige parem viis toote seisukorra hindamiseks on see, et kas oleksid ise nõus sellise toote ostma.
Kas toode on puhas – veendu, et toode oleks puhas ja plekkideta. Seetõttu on vajalik rõivad enne müüki saatmist ära pesta. Triikimine ei ole hädavajalik, aga tasub meeles pidada, et hea väljanägemine teeb toote müümise lihtsamaks. Siiski tasub mõelda sellele, kuidas tooted transpordi ja ladustamise üle elavad: teatud materjalid, näiteks teksa, püsivad üsna hästi kokkulapituna kotis ega kortsu kergesti, samas kui teised materjalid kortsuvad väga kergesti. Vaatame iga nädal üle tuhandeid tooteid ja meil ei ole võimalik tooteid enne müüki panekut triikida.
Kas toode on lõhnata – tuuluta või pese toode õrna pesuvahendiga ja veendu, et tooted ei oleks müügikotti pannes niisked. Me ei lisa müüki ebameeldiva lõhnaga tooteid. Kahjuks peame müügist välja jätma ka tugevalt pesuvahendi ja lõhnaõli järgi lõhnavad esemed, sest meie klientide seas leidub lõhnade suhtes ülitundlikke inimesi.
Kas tootel on firmasilt küljes – müüme Emmys ainult autentseid bränditooteid. Seetõttu peab meie e-poes müüdavatel toodetel olema küljes originaalsilt. Palun vaata üle, et silt oleks tootel küljes. Palun tutvu müüki võetavate brändide loeteluga.
Kas toode on hooajaline ja kaasaegne – selleks, et toode kaubaks läheks, on mõistlik ajastada müük õigele hooajale. Näiteks talvemantlit on mõtet saata müüki alles sügise lõpus ja kuuma ilma kleidid hiliskevadel. Mõtle, kas Sinu toote järgi on Emmys nõudlus. Näiteks väga spetsiifilised spordiriided või tellimustööna valminud pidulikud kleidid ja ülikonnad võivad minna paremini kaubaks selliste toodete müügile spetsialiseerunud second-hand kauplustes.
Kontrolli kohe üle need tooted, mille oleme Sinu poolt saadetud toodetest müüki pannud, ja võta meiega viivitamatult ühendust, kui Sulle tundub, et toodet on valesti kirjeldatud või hinnatud. Võid saata koos oma ettepanekuga ka näiteid vastava kasutatud toote turuhinnast. Pea meeles, et allahindlused ja sooduspakkumised mõjutavad toodete lõplikke müügihindu ja seega ka Sinu müügitulu. Hinna määramise poliitikast loe lähemalt siit.
Ehkki Emmy teeb Sinu eest kõik müümiseks vajalikud tegevused ära, on Sul võimalik väikeste ja lihtsate nippidega suurendada oma toodete müügiväärtust ja kiirendada nende müügiprotsessi.
__Ära vali tagastustasu - vali heategevus! __
Valides müügiks mittesobilike ja müümata jäänud toodete saatmise heategevusse, siis ei vähene Sinu müügitulu tagastustasude võrra. Emmy saadab ise Sinu eest need tooted heategevusse.
Lisainfot Emmys müümise kohta leiad ka müüja lehelt ja korduma kippuvate küsimuste seast.